Crm Yönetimi – Müşteri İlişkileri Yönetimi

Modüller

Tamsoft  Ön Muhasebe Programı Crm Yönetimi

CRM Yönetimi Nedir?

CRM, müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelir ve Tamsoft CRM, bu alanda şirketlere çözüm sunan bir yazılımdır. Peki, nedir bu Tamsoft CRM ve ne işe yarar?

Müşteri İlişkilerini Neden Yönetmeliyiz?

Müşteri sadakati oluşturmak ve sürdürmek, her işletmenin en temel hedeflerinden biridir. Peki ya siz ne yapıyorsunuz?

Mevcut Müşteri İlişkileri

Mevcut müşteriler, bir işletme için en değerli varlıklardan biridir. İşte Tamsoft CRM tam da burada devreye girer…

Tamsoft CRM’in İşlevleri

Bu sistem, çok yönlü işlevleriyle ön plana çıkmaktadır. Tamsoft CRM daha çok servis ekiplerinizi yönetmek ve müşterilerle problemleri en aza indirmek için tasarlanmıştır. Bu işlevler neler, gelin birlikte inceleyelim:

Servis Fişi

Servis fişi müşterilerden gelen ürünler veya şikayetler kayıt altına alınır. Daha sonra servis kaydı hangi bölüme aitse ilgili bölüme atama yapılır.

Servis Fişi Yetki Grupları

Ataması yapılan servis fişini ilgili bölümdeki personellerden birisi üzerine alır. İlgli bölümün yetkilisi işi en uygun takom arkadaşına atayabilir.

Tamsoft CRM’in Avantajları

İşi üstüne alan personel ürünlerin garanti sürelerini, eğer bir hizmet talebi ise bakım anlaşması süreçlerini kontrol ederek müşteriye garanti kapsamında veya bakım anlaşması kapsamında olmayan işler için CRM modül üzerinden teklif iletir.

Garanti kapsamında veya bakım anlaşması kapsamında olan işlerin çözümünü üretir.

 

Etiketler :

Bulut Tabanlı Yapı

İşiniz her zaman yanınızda. Nerede olursanız olun, müşteri verilerinize erişebilirsiniz…

Mobil ve PC Uyumlu Kullanım

Bilgisayardan, tabletten, telefondan… Cihaz fark etmeksizin işlerinizi yönetin.

Tamsoft CRM’i Kimler Kullanmalı?

Teknik servis hizmeti veren, garanti takibi yapan, hizmet satışı yapan tüm işletmelerin kullanımı için ideal bir yapı.

Sonuç:

Tamsoft CRM Yönetimi, işletmelerin müşteri ilişkilerini etkili bir şekilde yönetmelerine olanak sağlayan kapsamlı bir platformdur. İşinizi büyütmek ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirmek istiyorsanız, Tamsoft CRM sizin için doğru bir çözüm olabilir.

Müşteriye Verilen Tekliflerin Durumu

Müşteriler gönderilen tekliflerin onayı alındıktan sonra eğer olumlu ise ilgili servis fişindeki işlemler gerçekleştirilir. Daha sonra kapatılan bu servis fişi yetkilinin önüne düşer. Yetkili kişi onayından sonra teklif faturaya döndürülerek iş kapatılır.

 

Denemek için tıklayınız.

İş yönetiminin yapılmasında büyük kolaylıklar sağlayan CRM uygulaması tekliften başlayan süreç yönetimi ile teklifin satışa dönüşmesi aşamasında CRM bölümüne aktarılır. CRM bölümünde ilgili bölümlere atanan işlerin içinde gruplara göre kayıtlar açılır. Açılan her kayıt kendi grubu içinde işler tamamlandıkça tüm işin alt bölümlerden kapatıldıktan sonra ana kayıt kapatılır ve faturaya döndürülür.

Teknik servise arıza için gelen ürünlerin takibi, garanti sürelerinin seri numarasına göre takibi, müşteriye iş kabul formu gönderilmesi gibi birçok işlemi tek bir ekrandan yönetmek çok kolay.

Personelin iş yoğunluğu hangi işlerin kim tarafından takip edildiği gibi birçok unsuru tek bir ekrandan yönetmekte çok kolay

Tamsoft Crm Yönetimi ile Crm menüsünden yapabilecekleriniz;

  • Servis Fişi
  • Servis Fişi Gruplar
  • Servis Fişi Kullanıcı-Grup Eşleştirme
  • Servis Fişi Yetki Grupları

  • Tek bir ekran ile iş yönetiminin yapılması
  • Tekliften başlayan sürecin CRM ile yönetimi
  • Seri numarası ile garanti takibi
  • İş kabul formları düzenleyerek onay alınması
  • Entegrasyon:
  • Farklı yazılımlarla yapılan entegrasyonlar sayesinde Luca, Orka, Mikro gibi programlara entegre olarak satışların aktarılması, muhasebe kayıtlarının aktarılması gibi birçok fonksiyonu kolaca yerine getirebilirsiniz.
  • Bazı programlarda tam entegrasyon, bazı programlar ile de excel üzerinden yapılan entegrasyonlar firmalara çok büyük kolaylıklar oluşturmaktadır.
  • Özellikle muhasebesini dışarda tutan firmalar için entegrasyon modülü çok büyük kolaylıklar sağlamaktadır.

  • Ahşap Teknolojisi Crm Yönetimi
  • Yapı Malzemeleri Sektörü Crm Yönetimi
  • Eğitim Sektörü Crm Yönetimi
  • Elektrik ve Elektronik Sektörü Crm Yönetimi
  • Enerji Sektörü Crm Yönetimi
  • Finans Sektörü Crm Yönetimi
  • Gıda Sektörü Crm Yönetimi
  • İnşaat Sektörü Crm Yönetimi
  • İş ve Yönetim Sektörü Crm Yönetimi
  • Kimya, Petrol, Lastik ve Plastik Sektörü Crm Yönetimi
  • Kültür, Sanat ve Tasarım Sektörü Crm Yönetimi
  • Maden Sektörü Crm Yönetimi
  • Medya, İletişim ve Yayıncılık Sektörü Crm Yönetimi
  • Metal Sektörü Sektörü Crm Yönetimi
  • Otomotiv Sektörü Crm Yönetimi
  • Sağlık ve Sosyal Hizmetler Sektörü Crm Yönetimi
  • Spor ve Rekreasyon Sektörü Crm Yönetimi
  • Tarım, Avcılık ve Balıkçılık Sektörü Crm Yönetimi
  • Tekstil, Hazır Giyim, Deri Sektörü Crm Yönetimi
  • Ticaret (Satış ve Pazarlama) Sektörü Crm Yönetimi
  • Toplumsal ve Kişisel Hizmetler Sektörü Crm Yönetimi
  • Turizm, Konaklama, Yiyecek-İçecek Crm Yönetimi
  • Ulaştırma, Lojistik ve Haberleşme Crm Yönetimi

Ekran Görüntüleri

Modüller

Optimized by Optimole
Yardıma mı ihtiyacınız var?